+420 603 450 280
+420 603 450 280

Reklamační řád

​​​​​​​

  1. Záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.
  2. Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je objednatel povinen oznámit do 48 hodin od převzetí zásilky e-mailem.
  3. Reklamované zboží až po dohodě s námi zašlete prosím na adresu:
    PST CLC, a.s.Panattoni Park Brno Airport, Letiště Brno Tuřany
    Letiště Brno-Tuřany 949/5
    Brno-Tuřany, CZ
    620 00

    , ne však dobírkou. Do balíku přiložte kopii potvrzení o doručení zboží, který Vám vystavil doručovatel a vyplněný reklamační formulář.
  4. Reklamace bude vyřízena v co nejkratším čase, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace a přijetí reklamovaného zboží. O výsledku reklamace budete informováni bezprostředně po ukončení reklamačního řízení e-mailem a bude Vám doručen reklamační protokol.
  5. Po obdržení reklamovaného zboží Vás budeme neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a dohodneme se s Vámi na rychlém vyřešení reklamace. V případě uznání reklamace Vám dle Vašeho rozhodnutí reklamované zboží vyměníme, případně poskytneme jiný, který si vyberete (do hodnoty reklamovaného zboží) nebo máte právo od smlouvy odstoupit. Náklady na vrácení reklamovaného zboží nese objednatel.
  6. Reklamaci za případné nedodání zboží vinou doručovatele nebo poškození zboží zaviněné doručovatelem je nutné v takových případech uplatňovat přímo u doručovatele. Reklamace mechanického poškození zboží zapříčiněného přepravou, převzetí jehož bez vad potvrdil objednatel doručovateli, nebudou provozovatelem uznány jako oprávněné a plnění z takové reklamace nebude objednavatelovy poskytnuty.
Copyright © 2021 EkoMax - Tvorba webstránek FreeTech services, spol. s r.o.